Adam

Om mig:

Tjoooo. Mitt namn är Adam, 19 år gammal och bosatt i metropolen Uddevalla. Min pappa bor i den tuffa förorten Herrestad och min mamma bor på Uddevallas motsvarighet på "Solsidan" Lanesund. Jag har även en syster som är 15 år, hon är egentligen den personen som klagar mest över att jag nu ska flytta hemifrån för första gången...

Jag jobbar med:

Jag har sedan flera år sålt kläder på Jc på Torp köpcentrum. Kläder är kul och jag trivs väldigt bra med att bemöta kunder och erbjuda god service. Frågan är om det är lika kul för kunden.... Man kan ju alltid hoppas.
Dessutom jobbar jag extra som lärarvikarie på Norgårdenskolan i Uddevalla. Även detta ligger mig varmt om hjärtat, och jag kommer garanterat att sakna alla mina goa elever och kollegor där, den goa stämningen i fikarummet ska inte föraktas den heller.

Mina intressen är:

Jag har många intressen, men måste jag välja två av dem så blir det musik och fotboll. Båda två injicerades i mitt liv under det glada 90-talet, och pumpar fortfarande i blodet. Jag spelar in musik då och då, något som jag varvar med att vara ute och spela på bröllop, begravningar, restauranger etc. Jag har även varit med i Tv-sammanhang som körslaget 2009, nu sitter min vän Martin och skrattar högt åt att jag skrev detta, men den bjuder jag på. När det gäller fotbollen så spelar jag för tillfället i Herrestads AIF, världens bästa klubb för er som inte visste det. HAIF is life.
Bland mina övriga intressen finner man kläder, resor och fiske.

Mina förväntnignar på den här resan:

Att ha en rolig och lärorik tid med mina muppar.

Mina mål med den här resan:

Att utveckla min spanska och möta nya människor och kulturer.

Mina spanskakunskaper:

Är relativt goda. Jag kan kommunicera på en grundlig nivå. Mañana mañana fiesta siesta.

Mitt roligaste skämt:

-Glenn blir lite sen.
-Hysén då?

Mitt motto:

Smaken är som baken. Delad

Mina förebilder:

Svårt.... Mamma och pappa är ett enkelt och bra svar.

Mina vänner:

Oj... Låt mig säga så här: Det finns inget ont i någon av mina vänner. Ingen nämnd, ingen glömd.

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara:

En bulldog kanske. Det verkar soft

GT eller Aftonbladet: GT
Party eller mys: Det beror på med vem eller vilka.
Äpple eller päron: Äpple
Bröst eller rumpa: Jag tackar inte nej till något av dem.
Ida eller Bea: Ida har ett sjuhelvetes temprament, så jag vågar inte säga något annat än Ida. Men alla vet att jag egentligen väljer min Bea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0