viva espania!

Förlåt käraste bloggläsare för att vi har varit så dåliga på att blogga...
Lördags: spenderades i bakfyllans tecken, vaknade klockan två på dagen och mådde sådär!
Jag och grabbarna tog spårvagnen till Nueva Condomina, träffade två mysiga tjejer (Terri&Laura) och käkade lite.
Sedan gick vi på Real Murcias hemmamatch, som tyvärr slutade i förlust. Men glada var vi för det!
Lagade mat i lägenheten och tog en tidig kväll, välbehövligt sedan fredagen!
Söndags: Hängde på altanen hela dagen, 26 grader och strålande sol!
Inte fel aaaalls. Tog oss dock i kragen runt kvällen och gick för att möta våran vän Stuart på en engelsk-bar.
Drack lite bärs och träffade lite skönt folk, mysig kväll!
Måndags: Skola för mig, Victor och Adam. en del plugg, lite träning och en allmänt lugn dag.
Jag och Bea tog en kvällspromenad och införskaffade oss en ny stol till vår stora terass.
Tisdags: har bara en sak att säga... IBIZA! Jag och Adam klev upp tidigt för att möta James, en ny vän från skottland.
Vi gick till ESN (erasmus-organisation) och kollade om det fanns några platser kvar för en Ibizaresa som de anordnar. DET FANNS DET! Så den 30/4 åker jag, Adam,James och xantal utbytesstudenter från hela spanien till Ibiza för sol, bad och PARTY tillochmed den 5/5. CAN'T WAIT. lyckan var total! Killarna fortsatte för att skriva in Adam i ett fotbollslag här nere, som också lyckades himla bra. Sedan åkte jag och killarna till Nueva condomina och kikade lite och tog en kaffe medans Bea var i skolan. Kom hem, hann med en springtur och lite mat.
Sedan gjorde vi oss iordning och åkte till några vänner som hade anordnat 21-års kalas för deras roommate.
Träffade en del nya, och också gamla ansikten. men trevligt var det :)
Onsdag: Jag, Victor och Adam har varit i skolan idag. Bra som vanligt!
Nu är det duscha&packa som gäller. Ikväll ska vi ut och äta sushi med några vänner,
och imorgon bär det av till MADRID! kommer bli heeeelgrymt.
Vår fina Victor fyller 20 på fredag, och det ska vi fira med lite LMFAO-konsert.
looking forward to it!
Hoppas allt är bra med er där hemma!
puuuuuuuussss och kram skumbanan!
/ Idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0