I'm not from Barcelona, I'm not even from Madrid. I'm a native of the north folks, and I can mess up any kid.

Vi har haft så mycket att göra! Egentligen inte.
Mest bara behövt bearbeta lördagen. För det var den sjukaste kvällen.
Vi började med att gå till Revolver där det var Albas födelsedagskalas kl 11 = gratis öl till alla.
Träffade många av hennes vänner vilket var riktigt trevligt.
När klockan var 2 var det dags för mat. Kebab precis runt hörnet. Där träffade vi vår litauianske(?) vän. Där började det att spåra... Ägaren till stället kunde tydligen svenska. Så det slutade med fortsatt gratis öl och mat, vidare till nästa ställe för att sedan in på vad som verkar varit en av Murcias lite finare klubb..

Eftersom vi blev nekade inträde med converse, fixade vår nyfunne vän 2 par högklackade till mig och Ida, vilka var ca 2 storlekar för små. Tur var att vi kunde byta igen inne på klubben.
Klockan 7 smög vi oss hemmåt för att somna med förstörda fötter.

Just det ja, Ida färgade håret på mig också... Såhär blev det iallfalll...... Morris.

Alba

Ett ställe är aldrig roligare än människorna som är där.

Idag har vi varit ute på stan lite, tagit en glass i solen och gått runt. Min hals dödar mig men det går nog över snart.

Nu ska jag packa klart inför Paris imorgon, längtar!
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0