As long as the outcome is income

Igår var en bra dag. Idag mår kollektivet mindre bra.
Igår sov vi länge, jag vaknade till ett jättegulligt sms. Det är fint.
På förmiddagen spelade vi basketboll, verkar vara vårt kollektivs nationalsport.
BILD!!!!
Vi försökte fixa internet. Men det fick vi inte. Så ni som vill skajpa med oss får vänta lite, vi har internet men det är dålig mottagning just nu. Norock.
Klockan 5 gick vi alla till gymmet. Efter 40 minuter på löpbandet var det dags för lite mat.
Tur är att affären är precis nedanför.
Nytt uttryck som Adam och jag kom på (det är säkert någon annan som uppfunnit det innan men iallfall....):
Öl in! (istället för all in...) JA, det där är en sån där sak som aldrig är lika roligt dagen efter. Det var kul igår, OKEJ?....
Efter middagen och lite prreeeeeparty var det dags för REVOLVER.
Vi fixade skjuts av en man som hjälpte oss att hitta dit. Och revolver var nog den mest rogivande klubb/bar jag varit på. Höga C kan slänga sig i väggen, dessutom hårt.
Det var nästan endast killar på denna klubben vilket gjorde Adam lite ledsen. Kanske får han börja spela för andra laget?
Så idag blir det lungt med lite promenad och gym skulle jag gissa på. Men IKVÄLL, har vi bjudit in en del till förfest hos oss. It's gonna be legendary!
Hasta luego amigos!

Kommentarer
Postat av: Adams mamma Ann-Marie

Kul med bilder , ta det lugnt och var försiktiga när Ni är ute , håll ihop och gå hem tillsammans. ( ja jag måste förmana lite, hör liksom till en mamma).

Postat av: Karin

HAHA ol in var ju askul..

2012-01-14 @ 05:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0