Valentine's day dinner!

Tjaaaa alla bloggläsare!
Tänkte att det nu var läge för mig att skriva ett antal ord på den här bloggen,
efter en och en halv månad kanske det är dags  ;)
Idag åkte grabbarna till Milano för att kolla fotboll, Milan-Arsenal.
Så jag och Bearna blev lämnade ensamma här i lägenheten, men inte länge till!
Ikväll kommer nämligen Julian, och två nyfunna engelska vänner (Rachel och Stephanie)
hit på Valentine's day dinner! Ska bli ytterst trevligt.
Dagen har annars spenderats med lite shopping, både på nueva condomina och IKEA
(Lite sånt som behövdes för kvällen)
Kom hem, en spansk grabb kom och fixade internet så nu behöver vi inte längre tjuvanvända grannens ;)
Känns gött!
Nu har vi duschat, och ska snart börja med maten och fördrinken.
Hoppas att ni alla har en fin alla hjärtansdag!
puuuuusssss och kram lovers.
(p.s. mina kära syskon, nu när jag har bloggat så måste ni kommentera)
// Idaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Ida!

Blev middagen bra? Vad bjöd ni på för något gott, köttbullar och lingon från IKEA? :)

PUSS

2012-02-15 @ 11:06:55
Postat av: Anna

Men va.., jag kommenterade ju så försvann det!

Blev det en bra middag? Bjöd ni på köttbullar och lingon från IKEA? ;)

PUSS

2012-02-15 @ 11:08:27
Postat av: Johan

Blev det en bra middag? Bjöd ni på köttbullar och lingon från IKEA?

2012-02-15 @ 16:08:29
Postat av: Martin

Blev middan bra? Köttbullar och lingon från IKEA eller..

2012-02-16 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0