Days without laughter are the only days wasted.

Hi!
Igår hade jag min första spanskalektion. Jätteroligt. Träffade några som jag redan mött men många nya.
4 av killarna i min klass kommer hit ikväll på förfest innan badulaKe.
Gonna be awesome!
Ida och jag var på stan hela dagen igår.
- Tog en espresso i solen och träffade Micki, den underbara hunden på bilden.
- Drack ett glas vin på ett torg i fula koppar
- Vandrade runt i stan
- Träffade Nora, en norks tjej vi ska fika med i veckan
- Windowshoppade
- Åt sushi på rullande band (då tänkte jag på min vän i aussie)
Sorry Steph o Rachael. Deras lock blev ett med min linssoppa...
På kvällen gick jag och Ida till engelskorna för pancakesday.. Blev inte så lyckade pankakor så vi gick till katedralen och köpte crepes istället. Var lite avundsjuk på alla semlor i sverige dock!
/B

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej :) Jag är lite nyfiken vart du bor någonstans, är det spanien? O vad du gör för något? jobbar du? pluggar du?

2012-02-22 @ 13:27:47
Postat av: Bea

Hej Lisa, japp det är Murcia, spanien! Pluggar spanska men inget jobb. Dock är det bara 2 föreläsningar i veckan men man lär sig mycket!

2012-02-24 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0