Victor

Om mig:
Amen tjenna! Victor är mitt namn men nog mest känd som olsson "denhändige". Jag är 19 vårar och 18 vintrar, mer får ni fan inte veta! jodå, skämt o sido. Jag bor ute på smultronstället kristevik (och nej, inte kristen) tillsammans med mamma och pappa, har två storasyskon som båda bott hemifrån i många år.
Den 8 januari 2012 åker jag tillsammans med adam och två till, som jag förnärvarande glömt namnet på, till spanien för ca ett halvår. Kommer bli helt awesome på alla sätt och de skulle inte förvåna mig om man kommer hem med en "estrella levante" tattuering över ryggen!

Jag jobbar med:
Ställningsgösse, eller med finare ord, höghöjdstekniker. kan va lite halvtaskigt på vintern men kanon under sommarn.

Mina intressen är:
Kortfattat umgås med kompisar, träna, spela gitarr och ha allmänt kul i allt man gör! Sen är tacos jävligt gött också!

Mina förväntnignar på den här resan:
Det kommer bli oförglömligt, bo ihop med ett gäng sköna människor i en ny stad med nya möjligheter kan inte bli annat än bra! (Även om "idanna" kan vara lite tjötig ibland)

Mina mål med den här resan:
mål och mål, man kan väll förhelvete ta en bärs! nedå, det är såklart att utveckla min spanska,  se hur deras kultur är och få en bra referens till senare.

Mina spanskakunskaper:
Är inte dom bästa men hoppas på att kunna utveckla dom så mycket som möjligt under resan! Kan dock meningen man klarar sig längst på "una cerveza porfavor".

Mitt roligaste skämt:
De va en gång, o den va fan inte sandad!

Mitt motto:
Passar det inte är dörren där!

Mina förebilder:
E inte helt säker, men tycker han på keno verkar jävligt skön!

Mina vänner:
Har sina stunder!

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara:
En gorilla. Men låt inte luras, han kan gå!


GT eller Aftonbladet: Aftonbladet.
Party eller mys: lagom av varje.
Äpple eller päron: apple alla dar i veckan!
Bröst eller rumpa: Roooompaa!
Ida eller Bea: Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0