Ida

Om mig:
Jag heter Ida, är 19 år och bor i Vänersborg.
På gymnasiet gick jag dans, typ det bästa jag har gjort.
Jag gillar inte människor som tar för seriöst på livet,
jag gillar människor som ser oseriöst på livet.

Jag jobbar med:
Dagisfröken och rådgivare på lärarnas a-kassa.

Mina intressen är:
Shoes, booze and boys with tattoos.

Mina förväntnignar på den här resan:
Orkar inte ens ha förväntingar, vet ju redan nu hur grymt det kommer bli!

Mina mål med den här resan:
Gifta mig rikt med en snygg spanjor, lära mig lite spanska & leva livet!

Mina spanskakunskaper:
No se puede hablar, pero es tan bueno, aprenderá todo.

Mitt roligaste skämt:
Vad är det för fel på Håkan Juholt? Han kunde ju hållt (Juholt) reglerna.
hehehe, är så rolig.

Mitt motto:
"våga vägra växa upp"

Mina förebilder:
Alla som vågar säga vad de tycker.

Mina vänner:
är så poppis så finns inte plats att skriva alla!

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara:
En Zebra! alldeles för ouppskattade djur.


GT eller Aftonbladet: Aftonbladet, så dåligt så det blir kul.
Party eller mys: Paaaartypartyparty.
Äpple eller päron: Banan.
Tatuering eller piercing: tatueringar, anytime.
Adam eller Victor: Victors armar & Adams gitarrspel på Jared Letos kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0