Walked when I shoulda run, ran when I shoulda walked. Don't I know it.

Började dagen med att jobba. Troligen är imorgon min sista dag på New Wave för sedan hoppas jag på lite julledighet. Så det här gjorde Hannah på jobbet idag:

..lekte att det fanns en häst. Som inte fanns.

Jag jobbade faktiskt och lyssnade på Tage Danielsson.
Tage är ett sådant språkgeni. Ni som inte sett "Karl Bertil Jonssons Julafton" på julaftion
måste göra det iår. Så. fruktansvärt. bra.

Som ni vet har Kim Jong Il dött, vilket jag suttit och tänkt på en massa.
Följer detta med spänning!


Efter jobbet:

- Åkte jag in och träffade Micke och Sofia som städat så fint i sin nya fina lägenhet.
SAMT, idag gjorde jag någonting FRIVILLIGT som gjorde sablarns ont men får visa det någon annan dag.


Nu gäller JAMIE WOON och TÉ.
And the years are collected
I pray that we are regretless
You and I - the connected
You and I and the blood and the bone


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0