Nosa, Nosa

Underbar torsdag!
När jag vaknade imorse tyckte jag att min morgonfrisyr påminde lite om Björn Ranelids "seriösa" frisyr. You just gotta love life!
Jag vet inte hur vädret är hemma i Sverige men här är det strålande. I några dagar har nu termometern visat 25 grader, så det verkar uppenbarligen som att sommarvärmen är på ingång. Då mår man!
Gårdagskvällen var kalasbra. Systrarna Knutsson, El Rey, Olsson och jag hade supertrevligt på Badulake. Som vanligt så träffar man där massor av utbytesstudenter, alla på jättebra humör och stämningen är kanon.
Annars då? Jovars, tackar som frågar! Jag och Victor förbereder oss inför spelningar på fredag och lördag. Halsen är fortfarande inte i sitt bästa skick, men det ska nog lösa sig utan några större problem.
Här kommer ett litet utdrag från vår reportoar.
- Ai se eu te pego
-Honey Honey
-Brown eyed girl
-Mrs Robinson
-Price tag
-American pie.
Och många fler...
Skulle någon ha några förslag på låtar så tar vi gärna emot tips!
Nu ska jag fortsätta att "brinna" i solen på vår takterrass.
Här följer lite bilder från gårdagen:
Puss!
Adam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Adam, nu får du sluta med att skriva om Björn Ranelid i varje inlägg tycker jag...

2012-03-01 @ 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0