mysbesök i Murcia!

Hola amigos!
Nu kommer en liten uppdatering från mig också,
efter att Adam har haft besök här i en vecka ungefär så var det nu min tur.
I onsdags morgon åkte jag och hämtade upp min mamma och syster.
Sedan tog vi bussen in till Murcia, jag lämnade gästerna på hotellet och med Bea och fortsatte för lektion.
Kom sedan tillbaks till lägenheten där mamma och syster väntade, spenderade lite tid på vår terass i det underbara solskenet och ett glas vin, sedan tog vi en tur på stan. Käkade lite paella och drack några glas vin (till), looovely.
Kom hem till lägenheten där mina roomies var i fullgång med förfest,
Anna och mamma gick till hotellet. Efter att ha rest sen klockan fyra på morgonen var de lite trötta, ganska förståeligt.
Jag var duktig och gick och la mig, för att kunna gå upp tidigt idag.
Dagen började med frukost i lägenheten, och sedan har vi spenderat hela dagen i Murcia.
Shoppat, turistat, ätit lunch, turistat lite till, frozen yoghurt och lite mer shopping på det.
Nu sitter vi alla tre lite lagom trötta på terassen och hjälper min syster med lite homework.
Om en stund ska vi bege oss till Carrefour, ikväll blir det grill och lite häng med mina roomies eftersom Beatrice imorgon beger sig till sin mormor och morfar.
Imorgon ska vi spendera med mer shopping på nueva condomina, och sedan ska vi vara groupies för Adam och Olsson som har spelning, ska bli ytterst trevligt!
Hoppas att allt är bra med alla där hemma.
Puss och kram! // Idaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0