Mjau

(Trodde inte att Murcia skulle vara så stjärnklart som det faktiskt är. Nästan stjärnklart varje natt.)
Hejsan alla stentrogna bloggläsare! (Hej mamma!)
Idag är det galet varmt. Verkligen GALET. Jag ser lite ut som en kräfta med några små blå inslag efter min brutala vurpa med Markus på longboarden igår...
Igår hade jag lektion, då läraren mest åkte runt på Don (min nya babe) och flummade runt. Efter lektionen tog Markus och jag en öl och mötte upp de andra för Milan-Arsenal.
Idag blir det middag hos Skottarna. Sweet.
För er som är intresserade håller alla mina 5 växter på att dö ute på terassen... fail. 65 euro åt skogen. Bokstavligt talat.
OCH hejdå.
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0