Nära nu

Det är dags.
Knappt så att man kan förstå det, men inatt smäller det.
Känslan i kroppen är svår att förklara. En spänd, upprymd och förväntansfull känsla givetvis, men även en känsla av förvirring, då man nu ställs inför något man aldrig tidigare gjort. Det är dags att flytta hemifrån för första gånen, ett nytt steg i livet, ett steg som jag tar inatt. Ett litet steg för mänskigheten, men ett fruktansvärt stort steg för mig.
Sista dagen i Sverige alltså. Telefonräkningen är inte att leka med efter den här dagen. Samtal om praktiska saker, men även en del samtal om jobbiga farväl. Jag ska i skrivande stund nu även strax hoppa in i bilen och åka till några personer som ligger mig varmt om hjärtat för ett litet hejdå.
Dessutom, packning, packning och åter packning. Jag försöker att packa ner mitt liv till 50 kg, inte helt lätt.
Det hela blev inte lättare när jag och Victor åkte hem från stan vid 13-tiden. Då small ett däck, men inte nog med det, batteriet laddade dessutom ur. Det tog tid, men den händige Olsson löste allt galant, som tur var...
Nu kör vi! Jätteroligt om ni vill följa vårat äventyr här på bloggen. Äventyret börjar nu!
Hörs inatt.
Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0