It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

Hejsan.
I fredags sa jag hejdå till käraste My. Sorligt. Frankrike som au-pair. Kommer att passa henne perfekt verkligen!
Sedan kom kylan. Nu snöar det ju för bövulen.
Obligatoriskt med film och Pizza på nyårsdagen. Kära Joel höll mig sällskap.
Igår såg Lina och jag på Girl with the dragon tattoo. SÄMSTA BRYTNINGEN, de ser uppenbarligen upp till Sverige där bortanför pölen Atlanten.
JAG HAR EN SAK ATT BIKTA: inatt såg jag och en vän Never Say Never (Justin Bieber filmen). Båda föll pladask. Så nu har jag en släng av Bieber-fever. Ja, Gud, du får skicka mig till skärselden.
Idag har jag haft brunch (american pancakes) för att avsluta med en kaffe hos Hannie.
NU: Packa Spanienväskan för att hinna åka in till stan för en hej-då runda till några bekanta.
Out /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0