Fotografiskt minne men ingen film i kameran.

Hola mi mejor amigos! (hannah en especial....)
Vårt internet har det varit lite problem med men nu har vi tillgång till LITE internet iallfall. Annars får vi gå till macDonken för att få snålskjuts på deras Wi-Fi.
I helgen var det utgång som ni vet, här är 2 bilder:
Sångaren i The traveling band. Sjukt bra.
Klockan 5, på väg mot den riktiga festen, då vi bestämde oss för "las suecos tienen que dormir".
Svenskarna måste sova.
Fail. We'll be back.
dagen efter var ingen särskilt pigg... Zombies i zombieland. I spanien är ALLT stängt på söndagar.
På söndagen tog jag och ida bussen till kusten för att hälsa på mina morföräldrar.
Här är vi nere i marinan och dricker espresso och konjak.
Konjak por favor, mjau?
Ida ute på piren.
Kan man inte få slippa skaffa barn och bara få barnbarn direkt? Då kan man bara göra de roliga sakerna.
Som Ida sa "vara mysig och bjuda på bullar". Om det är någon som har en lösning på detta, porfavor, upplys mig.
Barnbarn sökes. Gärna söta.
NU: IKEA och köpcenter, sedan träna och middag.
Hasta luego guapas
/B

Kommentarer
Postat av: djagge

Hola beis, ida, adam & victor!

fan va klok du ar bea, du kan fa adoptera mig och bjuda mig pa bullar och va mysig mormor any day.



-och guud din morfar och mormor ser typ skonast ut i varlden. soota!



hoppas ni har det bra, ta det lugnt med sangrian!



pusspusspussspusspusspusspuss

2012-01-23 @ 02:28:35
URL: http://aussieandback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0