50 ways to leave your lover.

Jag har tänkt lite på vad en person sa till mig innan jag åkte. Att man kommer att längta hem och att det kommer kännas vemodigt. Jag börjar bli lite orolig, för den känslan har ännu inte infunnit sig hos mig.
Just nu känns det väldigt skönt att bo här nere. Det är precis vad alla vi behöver i ______ kollektivet.
For there are over 50 ways to leave your lover, but I din't do it with a sad face.
Tagga fotboll - bästa platserna?
HELT INNE!
Idag när Ida och Bea drack espresso vid katedralen.
Och, bloggen vill bara hälsa till Karl-Bertil Jonsson.
Bea tackar också för att fått en vänstervän Karl-Bertil!
Vi älskar dig! (vem du nu är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0