Name of love

God eftermiddag/Buenas tardes
Jag kan ju börja med att säga att mitt engagemang på bloggen det senaste varit lite vacklande, sorry! Det kanske beror på att jag tröttnade lite på livet när jag såg Björn Ranelid gå vidare i melodifestivalen... Nejdå, skämt och sido. Kul när folk bjuder på sig själva, jag gillar faktiskt Björn Ranelid, den frisyren är nog snart den nya "Beckham-frillan" och sprider sig världen över.
Den senaste veckan har varit helt underbar, utan överdrift.
I måndags kom Sara hit. Vi stannde på hotell i Alicante första natten och åkte dagen efter till Murcia. Vi hade det kanonbra och det fanns absolut ingenting att klaga på. Utgång, schteek på terrassen och allmänt mys, som sagt, helt underbart!
Underbart är dock kort, och i fredags åkte hon hem. Det var tungt, så jag fick trösta mig genom att åka själv till Alicante och sätta mig och studera vid kajen. Några timmar senare kom min far och syster, mycket roligt! Vi stannade också på hotell första natten och åkte därefter till Murcia. Även dessa dagar var jättebra, och de gillade verkligen min hemstad.
Hur var det nu med underbart? Jo just det, underbart är kort, och nu har jag just lämnat av dem på busstationen.
Nu är det dags för plugg!
Jag lovar att bli bättre på att blogga.
Ps. Mamma, tack så mycket för alla de goda Dennis-godisarna. Du vet hur man gör en lycklig människa ännu lyckligare. Ds.
Puss!
Adam

Kommentarer
Postat av: Adams mamma Ann-Marie

Dennis godisar har gått hem ända sedan du var liten,,,,,bara att fortsätta på ett vinnande koncept! Fast när du var liten var det främst som " muta" :). Härligt att läsa om vilken underbar vecka du haft. Gläds så med dig. Puss mams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0