HISTORY WILL BE KIND TO ME FOR I INTEND TO WRITE IT.

DET är så himla roligt att gå i skolan. Hade glömt hur kul det var och hur mycket människor man lär känna.
Träffade Elin, första svenskan igår. Ryktet säger att Murcia håller på 2 svenskar till. Elin hade redan hört talas om oss, så det var riktigt roligt att träffa henne.
När jag flyttade ner hit trodde jag att det skulle bli som att komma till en ny värld där man inte kände någon men redan efter snart 2 månader känns Murcia inte jättemycket större än Uddevalla. Även om det är lika många här som i älskade Göteborg.
Har en riktigt trevlig tysk i min klass, Markus, som Adam såklart redan hade träffat. Så världen är väldigt liten.
Vi var ute i onsdags så både Markus, en kille från Bulgarien och jag var redigt trötta på lektionen igår!
Imorse åkte vår första besökande Sara. Hon ersätts dock av min syster som kommer inatt.
Se vad denna helgen och veckan har att överraska oss med!
Pees/Bea

Kommentarer
Postat av: djagge

eyy bitch, jag har copyrightat den där rubriken hehehe;) hoppas ni har det bra /från eran aussievän pusspuspsuspsusspuss

2012-02-24 @ 15:27:33
URL: http://aussieandback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0