Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts


Ida och Myself i Spain
(Foto från Harper Smith. Skicklig fotograf för övrigt.)

André kom med ett bra förslag idag. Vi ska börja läsa Proust tillsammans bestämde vi. Till en början ska vi ta oss an första delen (av 8) av På spaning efter den tid som flytt. Känner risken att vattnet står högt ovanför mitt huvud just nu.


Nu har jag börjat fundera på packning till Spanien. Köpt en hel del roliga tillbehör för denna resa. Även fått... Hannah gav mig en pissetratt (ett redskap för att tjejer ska kunna stå och kissa).. så om Ida blir för avundsjuk på A och V för att de kan stå och urinera kan vi tusan också nu.


Om det är någon som inte införskaffat min julklapp än får du ett tips här:
En antik art deco jordglob från ca 1930. JA TACK!




Idag har jag:
Städat
Varit i gbg och blivit pank
Lunchat världens snabbaste lunch med Oscar
Julmyst med Johanna som är nyss hemkommen från Austalien.
Fått hem min lilla farmor till skogen.


That's all but it took all fuckin' day.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0