Bea

Om mig:

3 ord? Disträ, periodare, impulsiv.

Jag jobbar med:

Är ledsagare för Ida, Victor och Adam. Extraknäcker även på lager. Där sliter jag som ett djur.

Mina intressen är:

3 st igen? Ida, Victor och Adam.
Skämt åsido har jag ingen riktigt ihållande bra hobby eftersom jag är en periodare? Kanske: Samhällsfrågor, Spotify, Kaffe, Böcker, göra listor, Festivaler är ju livet och stjärnskådning är på gång.

Mina förväntningar på den här resan:

Honestly, inga. Det kommer som det kommer.

Mina mål med den här resan:

Att lära mig spanska nästintill, om inte, flytande. (Så sitter jag och kramar krampartat om mina tummar när jag tänker på det...)

Mina spanskakunskaper:

4/5 toast

Mitt roligaste skämt:

Totalt värdelös på skämt. 1/5 toast.

Mitt motto:

(Ändras var 3 månad) Nu: Life is a bitch, but just make sure that bitch is beautiful.
Nästa månad: They say time changes things, but you actually have to change them yourself.

Mina förebilder:

Mamma och Tage Danielsson

Mina vänner:

Ida Adam Victor och Bobo - han visas senare.

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara:

En Liger, blandning mellan Lejon och Tiger. Check it out - http://sv.wikipedia.org/wiki/Lejonhybrid#Liger_och_tigon

GT eller Aftonbladet: SvD for the WIN. Tyvärr inget annars men står döden och knackar så GT
Party eller mys: Party
Äpple eller päron: Mina päron.
Tatuering eller piercing: Tatuering på andra.
Adam eller Victor: Adam Brody, min stora kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0